hai kowg! thakz coz visit! jgn lupe follow keyh!sebarang like ,komen or follow anda amat saya hargai.. terima kasih.!
assamualaikum!. selamat datang ke blog storyy cinta hubby.. blog aku ta secomel blog kowg so,. pliss respect me.. thanks ^^

Tuesday 31 July 2012

aku menyesal ! :(



haty aku ta tenang sekarang , aku ta thu ap aku pikir , 
aku na buang die tapi cmne ? ah aku da silap langkah .
ak tkod na lpaskan die , sume sbb die ,
die wat ak ta keruan , yaallah , tolong aku ,
ap ak na buat ? ak ta bole trime owg ckap tah bkan2 sal die , 
pdhal bnde tu mybe btol , sblom nie pon ak ad kne ,
tp mcm bese je , tu biakan . hurm .
ap lha naseb ak . andai waktu bole diundur kambali ,
ak rela mati dr ******* dgn die .
sesal ak cume allah yg thu , ah !
kenape cmnie ? kenape allah temukan ak dgn die .
knp ta dr dulu ak mngenali sifat nyer , beb ,
gua tension , sumpah . ta thu na ckap pe da.
tiap ari aku menanges cause slah aku at tuhan ,
kau laki mang ta ase ak popan ,
bole merana slamenyer ko thu ta .
ak engat g janji2 mnis ko dulu ,
ak tggu je smpai mase bnde tu tade , ak akan bgthu ap yg sbnarnyer terjadi antara kita .
ta kire lha naty , ak dibuang keluarga ke ,
wat eve ke , ak rela , ak na perthan kan balek sumenyer ,
slame nie aku simpan , ak da ta thu na cter at sape . blog je ad .
its my diari . anyone can read but they dunno mean how ?
sedih kenal dgn kau .
tengs buat aku cmtu . aku benci kau . seriesly . 
ta men2 . kau bole dpt ap yg kau na dr aku tp bkan haty aku . 
maaf .! :')

*kite tidak ditakdirkan bersama andai ini jadinyer .



da baca , like skali yer ^^

No comments:

Post a Comment

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen kamu.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen kamu akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...

Ini blog bicare kita. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke blog bicare kita