hai kowg! thakz coz visit! jgn lupe follow keyh!sebarang like ,komen or follow anda amat saya hargai.. terima kasih.!
assamualaikum!. selamat datang ke blog storyy cinta hubby.. blog aku ta secomel blog kowg so,. pliss respect me.. thanks ^^

Friday 17 August 2012

ABAH ! kau begitu berharga :'3

teringat at arwah abah , rindu sangat , lau pon ta pna jumpe ,
cukop hanya melihat gambar arwah abah aku dapat merase kaseh syangnyer .
ya allah , mengapa dia yg kau ambil dahulu ?
mengapa tdak kau benarkan dia memberikan kaseh syangnyer pda aku ,
ya allah sesungguhnyer aku ingin memelok tubuhnyer .
sungguhnyer aku benar-ii memerlukan kaseh syangnyer ,
menatap mukenyer , cube menjagenyer , bergembira bersamanyer ,
seperti yg dilakukan seorang anak untuk bapanya .
ya allah , sampaikan rinduku padanyer diatas sane ,
dihari yg mulia ini , akan ku kirimkan doa buatnya .
ya allah sesungguhnyer aku amat menyanyanginya ,
abah SELAMAT HARI RAYA ADEK UCAPKAN :')
MOGE ABAH BERBAHGIA DIATAS SANE .
SAYANG ABAH SELAMANYA .
ABAH KITA JUMPE AT SANE YE .
JANJI TAW . :) ABAH ANAK ABAH RINDU ABAH . 
ABAH MSTY ENGAT ADEQ SLALU ADE DGN ABAH . :d




da baca , like skali yer ^^

No comments:

Post a Comment

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen kamu.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen kamu akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...

Ini blog bicare kita. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke blog bicare kita