hai kowg! thakz coz visit! jgn lupe follow keyh!sebarang like ,komen or follow anda amat saya hargai.. terima kasih.!
assamualaikum!. selamat datang ke blog storyy cinta hubby.. blog aku ta secomel blog kowg so,. pliss respect me.. thanks ^^

Friday 24 August 2012

ta boleyh tdo :)


tenga orang sume tido lena , aku sowg dok terjage ,
update blog nie . tade sape na teman nie ha . tape da bese pon .
ase mcm bwu semal dibg cuti tok raye . tp isnin nt da na skola . alahai .
ta puas ase nyer beraye , raye thun nie pon mcm ad tade je .
pape pon duet raye ade gak , ta bnyak pon ade lha lebih 10 inggt . haha .
len lha time kecik-ii dulu . dpat bnyak wet raye , sdrae dtg uma dok bg duet berringgt ,
alhamdulilah , skg . hampeh ah . hahha .
ape pon , raye tetap raye kan , skola pon tetap skola ,
hai da ta lame lha pmr aku na start nie ha , study tah mne , berpesbuk je thu , ta pesbuk nie ha tweet ,
ta tweet dgn blog nyer , ta blog dgn skype nyer , ap pon ta leh ,
encet jgn ckap lha , terlekat je at tgn upe mcm da kene patri .
hahha . al maklum lha , appointment bnyak sgt . hahaha .
blagak seyh , nyam aku nie .
keyh lha , ckap pon da pnjang lebar , hari pon da larot malam .
mate pon da nek lebam ,
jari pon upe napatah seribu .
dgn itu aku bg slalm ler dulu ,
gud nite for u .
i love u . hahaha
bermadah puisi ah plak . hehhee :) k ah chaw . salam :)


da baca , like skali yer ^^

No comments:

Post a Comment

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen kamu.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen kamu akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...

Ini blog bicare kita. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke blog bicare kita