hai kowg! thakz coz visit! jgn lupe follow keyh!sebarang like ,komen or follow anda amat saya hargai.. terima kasih.!
assamualaikum!. selamat datang ke blog storyy cinta hubby.. blog aku ta secomel blog kowg so,. pliss respect me.. thanks ^^

Monday 3 September 2012

AKU NAK 8A


SEBULAN JE LAGI NA PMR , bile tgk result aku at SAPS td pergh .... !!!!
 mang se na mnnges pon ade .
cmne nt PMR aku lau time TRIAL pon aku ta leh lg na kuasai bnde-ii toe .
beb , ta au na ckap pe . nyesal ? . ader ah jgak . aku ta leh na men-- g ,
slalu aku engat at ayat nie ....
 " AKU KENE BERJAYA , AKU KENE RAJIN , ITS YOUR LIFE , YOUR FUTURE TO . ! "
mang setiap ari ak cube lawan pasaan malas aku tuh , aku kne cube gak . yang last nie tolong wat yg terbek . shume owg na kau berjaye . ah , ak kene ad someone yg leh menaikkan semangat aku tok blaja . inspirasi bg aku tok tros maju kedepan .. ak da tana tgk blakang g . 
aku na lupekan kan masa lalu aku , mase lalu y mnghancurkan sgale bahgia .
rase kaseh yg hilang dibwa angin malam . hanya tuhan yg thu , hati ini ta pernah tenteram setiap kali mengingatinyer .. moge diampunkan lha dose ini . :'(
apa pon aku da tekad , aku kene ubah diri aku , bukan untuk hari ini saja , esok , luse tapi untuk selamanya . sebab itu kunci kejayaan kite . *jiwang danie abes lha . XD
kekadang aku jeles dgn die , pandainyer die dpat 8A .
aku na mcm die ! die dapat sains , aku pon na msok kelas sains . *kami ader persamaan :)
hahaha , sayang kau SENGET  ,amoi FIT . wehehehe . :D




da baca , like skali yer ^^

No comments:

Post a Comment

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen kamu.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen kamu akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...

Ini blog bicare kita. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke blog bicare kita