hai kowg! thakz coz visit! jgn lupe follow keyh!sebarang like ,komen or follow anda amat saya hargai.. terima kasih.!
assamualaikum!. selamat datang ke blog storyy cinta hubby.. blog aku ta secomel blog kowg so,. pliss respect me.. thanks ^^

Thursday 8 December 2011

krena kau,. aku begini.

baiklah,. aku akui mlot aku mang masin,.
ap yg aku ckap slalu nyer akan mnjd knyataan,.
bak kate kau yangg,. seolah2 aku berckap seperti berdoa,.
sesungguh nyer kaum wanita itu lebih termakbul doa nyer,.
tp aku tgk owg len pon mcm tu jgak,.
ap je la yangg,.! malas nk mmbebel lg..
ase da mcam mk nenek plak,. = ='
aku da ta de mud ckg,.
ap yg kau rncang semua nyer ta jd,.
bile ak da cmpom kau plak yg huh,. 
hurm,. ap bole wat,. bak kata pepatah,.
'kita hanya mampu merancang allah yg mnentukan'
okeyh,. ckop larh tu,. ta pya cdy lg,.
senang kau ckap ta pya cdy lg kan?,. 
aku da lame ta jmp die,. rindu,. jgn kate larh,. aku da ta leh than
slalu berjauhan cmnie,.
cmpai bile kite cmnie sayangg.?!
ta pe lah,. aku pham,.
kite jmpe taon dpan yer sayanggg..?
kau at sane jge diri k,.
ta pe larh,. kalo ta leh blek,. kau ta yah larh balek k,.
stay jer sane,.
keje kan penting? kan..
sayangg kau ckap,. kau nk nikah dgn akuh kan?..
so,. save the money keyh,.
hmm... :'(
i know dear,. u do this all for me right?,.
but pliss,. for the gud of u dear,.
think of your future,. i very2 love u,.!
pliss do not make me uneasy,. okeyh?.
sayangg,.! sory slame kite couple nie aku bnyak susah kan kau,.
aku agak terkilan bile kau gthu yg kau ta bole blek sini,.
okeyh fine aku trime dgn hati yg terbuke,.
aku ta jnji cmpai bile aku bole mcm nie?.
bole bertolak ansur dgn keadaan yg kite lalui skg sayangg,.! :'(
aku hampir berptus ase dgn shume nie,.
maafkan aku sayangg,.!





da baca , like skali yer ^^

No comments:

Post a Comment

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen kamu.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen kamu akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...

Ini blog bicare kita. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke blog bicare kita