hai kowg! thakz coz visit! jgn lupe follow keyh!sebarang like ,komen or follow anda amat saya hargai.. terima kasih.!
assamualaikum!. selamat datang ke blog storyy cinta hubby.. blog aku ta secomel blog kowg so,. pliss respect me.. thanks ^^

Wednesday 14 December 2011

luahan hati ku tuk si die!




saya ada sesuatu nak bgthu awak....
dulu mase strart kite couple,.
saya hepy sgt coz awk wat saya tersenyum slalu,.
saya slalu berangan awak akan jd milik saya slamenyer,.
tapi......
sekarang,. saya tengok awak da brubah,.
atau itu cume perasaan sy je?
awak.... 
knpe kite da ta mesra lg mcam dlu?,.
kalau dlu kite slalu call tiap2 malam sblom ttow kan?,.
awk slalu dodoikan saya,.
tenang hati sy dga sore awk..
awak....
sy rindukan semua tu,.
awk thu ta?..
ucapan manis awk tu,. janji2 awk yg dlu tu,.
maseh lg segar dalam engtan sy,.
ta pnah pudar pon,. tiap saat... tiap detik sy teringtkan awk..
awak...
awak engt ta semua tu?
atau awk buat2 lupe?
awak,. 
hadir nyer awak dlam hidup saya ,. 
awak ubah sgale2 nyer.. 
awak ubah cara sy berpikir,. 
awk ubah perasaan saya,.
dan awak beri semangat baru dlam hidup saya..
SAYA CINTAKAN AWAK.!!
jarak mngkin memisahkan kite...
tapi tidak pernah memisahkan awak dr saya..
awak,. saya percaya,. awk cume ade saya,. 
saya tahu awk akan pergi tinggalkan saya sowg at sini,.
bab awak nk mngejar cite2 awak,. kan?
tapi...
awak tahu ta?
berat hati saya untuk melepaskan awk pergi,.
namun....
 eceh,.! ade plak namunnyer,. hehe.. just kidding,.
keyh sambong balek..
saya terpaksa merelakan awak pergi..
meskipon hati ini terpakse menahan rindu yg amat memilukan,.
awak,. 
saya slalu doakan awak berjaya dlam kerjaya awk skg,.
awak jage diri baik2 keyh at sane,.
kalau saya da ta der naty,. awk crik larh pnggnti sy,. 
yg lebih bek dr sy ,. yg boleh mnghargai awak,. memahami awak,. menerima awk seade nyer,. :)
andai itu akan membuatkan awak bahgia dr skg.. 


da baca , like skali yer ^^

No comments:

Post a Comment

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen kamu.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen kamu akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...

Ini blog bicare kita. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke blog bicare kita