hai kowg! thakz coz visit! jgn lupe follow keyh!sebarang like ,komen or follow anda amat saya hargai.. terima kasih.!
assamualaikum!. selamat datang ke blog storyy cinta hubby.. blog aku ta secomel blog kowg so,. pliss respect me.. thanks ^^

Sunday 11 December 2011

tgu kau sayangg.!

sayanggg kau thu ta?.. aku pelik dgn diri aku,. rajin beno aku tgu col dr kau smlam..
sblom nie cmtu jgak but ta de larh tgu dr maghrib pai kol 1 pg,.
 sik2 dok nengok hp,. pai tersenguk2 aku dok tgu col dr kau..
nta nape aku pelik bile kau juz col aku tga ari tu,.
aku cube pkir bek je,. mybe kau bz kot,. keje ta siap g ke,.
ta pon!.. kau ta de kdt.. huh..
pnyer tgu x2..  kol 3.25 pg kau bg mct,. 3 , 4 mct kau bg at aku,. maaf yer yangg,.!
aku terpakse wat col me back at kau coz aku ta de kdt nk balas ,.
ta lame tu,. kau balas mct aku,. kau ckap,. kdt ta ckop nk col,.
 so,. ta pe larh,. aku pon ta leh nk wat pe da,. aku twos letak fon jao2,.
hurm,. ssah btol kite ckg kan yangg?,. :'(
ase nk mnnges jer time tu,. tp aku than jer,. aku thu ta de gne aku nnges,.
 bkan bole dpat isi topup pon,. hurm.. aku rindu kau yangg,.!  :'(
da baca , like skali yer ^^

No comments:

Post a Comment

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen kamu.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen kamu akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...

Ini blog bicare kita. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke blog bicare kita