hai kowg! thakz coz visit! jgn lupe follow keyh!sebarang like ,komen or follow anda amat saya hargai.. terima kasih.!
assamualaikum!. selamat datang ke blog storyy cinta hubby.. blog aku ta secomel blog kowg so,. pliss respect me.. thanks ^^

Saturday 3 December 2011

maseh termangu sendiri..

malam ini,. aku seorang lagi,. termangu sendiri..
tanpe kate,. terdiam membisu seribu bahase,.
melihat gambar2 kau yg ku smpan didalam fone,.
untuk tatapan aku stiap ari sblom ku lelapkan mate..
lame aku menatap gmba kau sayangg,.
tanpe sedar aku mule menitiskan air mate,.
hati aku memang begitu sensitif sejak akhir2 ini,.
mengape? aku sendiri ta mngerti,.
sayang,. ku ingin kau slalu disampingku,.
hadirnyer kau dalam hidupku,. hanya allah yg thu,.
betape saba nyer aku,. menunggu kau,. menahan sgale sebak,.
mngingati dirimu,. sungguhku tdak pna melupai dirimu,. lau sedetik pun mase berlalu,.
hanyer kau difikiranku,. sayanggg kau sgt,.! 
hanyer ingin melihat kau bahgie sayangg!



da baca , like skali yer ^^

No comments:

Post a Comment

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen kamu.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen kamu akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...

Ini blog bicare kita. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke blog bicare kita