hai kowg! thakz coz visit! jgn lupe follow keyh!sebarang like ,komen or follow anda amat saya hargai.. terima kasih.!
assamualaikum!. selamat datang ke blog storyy cinta hubby.. blog aku ta secomel blog kowg so,. pliss respect me.. thanks ^^

Friday 9 December 2011

pliss sayangg,.!

sayangg,. maf aku berkeras ta bg kau balek,.
nta aty aku ase ta sedap aty la,.
meskipon aku rindu sgt at kau tp,.
hurmm,. pliss,. lau ak kate ta yah balek,.
jgn balek keyh sayangg,.?
aku pon pelik knape aku bole ckap mcm nie,.
sdgkan sblom nie kalau kau balek aku ase hepy sgt,.
hehe,. kdg2 tu smpai excited gler,.
 tgu kau at dpan uma mlam2 cm owg bodo,.
padahal aku da thu kau akan cmpai uma aku esok pg ,. haha
ap lah aku nie,. patot larh owg ckap aku nie senget kn,.
okeyh fine,. stop bebel tah pe bnde,. ngeee~
syangg,. sory k,. pliss stay sane,. raye taon kite jmpe ek?..
k lah ta mo ckap bnyak,. hrap kau pham,. 
i love u sayanggg,.!



da baca , like skali yer ^^

No comments:

Post a Comment

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen kamu.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen kamu akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...

Ini blog bicare kita. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke blog bicare kita