hai kowg! thakz coz visit! jgn lupe follow keyh!sebarang like ,komen or follow anda amat saya hargai.. terima kasih.!
assamualaikum!. selamat datang ke blog storyy cinta hubby.. blog aku ta secomel blog kowg so,. pliss respect me.. thanks ^^

Friday 9 December 2011

tentang aku ^^


seperti ari2 yg semalam,. ak akan lepak at sini,.
menaip ap jua yg terbuku dihati,.
menceritakan kisah2 hidup aku,.menjalani ari2 yg mndtg,.
yg sentase ditempuhi dgn saba,.
huhu,. skema lagi ayat aku,. ase nk baling batu pon ader,.
hahaha... okeyh wat eve,. 
ari nie aku sowg lg,. sowg at uma,.
mak n nenek aku g kenduri,. dpan blakang wat kenduri kawen,.
dowg nie mcm larh ta de ari len nk wat,. kawen shume nk serentak,. ap la..
bapak tiri aku plak,. nta,. dr td ta npak batang idung dye,. keje larh kot,.
abg2 aku lak da ta de,. sume da keje lua, sowg dok puchong,.
sowg lg dok key L,. aku pon ta pna tnyer dowg keje ap..
aku mang jenis ta amik pod,. asalkan dowg bahgie sdah,.
akak ak plak da kawen,. so,. dok uma sndri larh kn,.
kdg2 jer balek,. sebulan tu ad la 4 ,5 kali dtg,.
yela,. aku pon fham,. dowg sume berkerjaya,. sume bz,.
aku at sini terabai.. kdg2 jd gler ,. ckap sowg2 ..
yela ,. nk berbual ta de kwan,. 
sume ta de at uma,. sik pegi je,. bile dowg ade,. aku plak yg hilang tah mne,.
= =' aptb .. 
ta pe lah,. nt da besa ak pon mcm tu jgak,. so,. saba je lah.. ^^



da baca , like skali yer ^^

No comments:

Post a Comment

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen kamu.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen kamu akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...

Ini blog bicare kita. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke blog bicare kita