hai kowg! thakz coz visit! jgn lupe follow keyh!sebarang like ,komen or follow anda amat saya hargai.. terima kasih.!
assamualaikum!. selamat datang ke blog storyy cinta hubby.. blog aku ta secomel blog kowg so,. pliss respect me.. thanks ^^

Saturday 3 December 2011

sayangg kau!




kenalkan semua,. nie cinta hati aku,. nme pglan die arep,. umo? mm,.
secret,. hehe! for your information aku cume ade die,.
die satu2 owg yg aku paling sayang lpas femly aku,.
laupon towg jao,. nmun dkat dihati,. hihi ^^
mk aku slalu ckap,. kalau jao tu elok,. sbb saling merindui,. nt kalau dkat saling mngaduhi..
mcam mk nan bpak tiri kau tuh,. haha
(TAMENGAKUAKUADEBAPAKBARU)
hehe.. terpinga2 aku dga pe mk ckap,. pe la mk nie cmtu plak,. 
tp mang kenyataannyer cmtu pon,.
same ade kite pandai or ta nk setlekn,. tu yg pnting,.
kan?..
abes cter mak,. nenek plak sambong cter,.
nenek pesan kat aku,.
kate nyer mase couple2 nie jgn rindu2 sgt,.
asyik2 rindu,. jao ckit rindu,. ta berkepit sehari rindu,.
ta bole mcm tu,. eh,. bkan ta bole atleast ta digalakkan,.
takot2 mase nie je dok merindu,. nt da kawen  .....
HAMPEH!!
pndang muke pon ta nak,. ap lg rindu,. kate nenek,.
'dalam hati,. jaokn lah shume tu,. amin!'
moral nyer at sini,. wat bese je,. boleh rindu tp jgn terlampau sgt,. 
ENGAT TU!


da baca , like skali yer ^^

No comments:

Post a Comment

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen kamu.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen kamu akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...

Ini blog bicare kita. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke blog bicare kita