hai kowg! thakz coz visit! jgn lupe follow keyh!sebarang like ,komen or follow anda amat saya hargai.. terima kasih.!
assamualaikum!. selamat datang ke blog storyy cinta hubby.. blog aku ta secomel blog kowg so,. pliss respect me.. thanks ^^

Sunday 4 December 2011

sore kau maseh terngiang2 ditelinga,.!

01.12.11 10.42pm
itu larh tarikh akhir kau bercakap dgn aku melalui fone,.
lpas tu,. kdt pon habes,. huh!
bermakne da 4 arinie kite ta berborak cm slalu kan sayangg?,.
fone aku sunyi bile kau ta call 0r mcet aku . rindu tahu ta? !
tah bile aku nk ade kdt lg.. pon ta thu lah,. =='
aku hanya mmpu mnngu panggilan dari kau sayanggg!..
ta tahan aku lau ari2 cmnie,. mau jd giler pon iyer,.
mngharapkan kau jer larh sayangg!
maaf slalu ssahkan kau yangg!.. :'(
hanye kau yg terbaekk,. buat akuh,.!
terima kaseh tok sgale nyer sayangg!!.. muaahh ckit at pp kau,. hehe.. ^^

da baca , like skali yer ^^

No comments:

Post a Comment

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen kamu.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen kamu akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...

Ini blog bicare kita. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke blog bicare kita